Skip to main content

Support

Support

Waar moet je rekening mee houden?

Er zijn namelijk wel een paar zaken die van belang zijn.

Uw vragen worden alleen behandeld als deze worden gestuurd naar support@id22.nl

Je hebt een vraag, wat nu?

Neem een kop koffie of een mok thee. Haal even rustig adem. We gaan dit oplossen. Lees gerust even verder. Misschien kom je de oplossing al tegen. 

Google

"Google is je beste vriend" zeg ik altijd. En dat is niet zonder reden. Soms lijkt een probleem heel complex toch kan een simpele Google zoekopdracht een hoop tijd en moeite besparen. De oplossing ligt misschien voor de hand, en dus makkelijk door jou zelf uit te voeren.  

Geen tijd of zin

Schakel ons dan in. Wij helpen je altijd naar best effort. Het kan soms betekenen dat je even moet wachten maar wij proberen altijd snel te helpen. Mail je vraag dan naar support@id22.nl. Alleen daar worden uw vragen beantwoord.

Klantenportaal

Voor elke klant die het niet weet of er geen gebruik van maakt: Wij hebben een klantenportaal. Daar kunt u alles inzien, aanpassen, aanvragen of in het incidentele geval ook uw abonnementen beeindigen. 

Adresgegevens aanpassen

Bijvoorbeeld uw adresgegevens wijzigen. Doe dat dan alsjeblieft in onze klantenportaal. U heeft dan alles zelf in de hand! 

Factuur downloaden

Heeft u nog een factuur nodig voor uw boekhouding? U kunt deze hier downloaden. 

Domeinnaam registreren

Nog een domeinnaam reserveren? Dat kan ook in de klantenportaal. 

Support

Iedereen die één van onze diensten afneemt (websites, hosting, domeinnaamregistratie, Microsoft 365 licenties, VOIP telefonie), kan rekenen op ondersteuning. Natuurlijk kost dat tijd en tijd kost weer geld. Wat inhoudt, support is niet gratis. 

Als er echter een server faalt, of een server service faalt, dan lossen wij dat voor u op zonder daar iets voor te rekenen. Maar in alle overige gevallen moeten wij u helaas de tijd rekenen die wij aan het oplossen van het probleem besteden tegen ons actueel uurtarief.

PHP Programmeur

Moeten wij echter een specialist zoals een PHP programmeur inschakelen dan moeten wij daar wel het gebruikelijke tarief voor rekenen. 

Nog maar één keuze

Wij werken niet meer met vooraf ingekochte supportcontracten of strippenkaarten. Elk supportverzoek wordt in rekening gebracht. Hoe simpel kan het zijn.

Service Level Agreement (SLA)

Standaard doen wij ons best om vragen vlot op te lossen maar meer dan ons best kunnen we niet doen. Het kan soms zijn gebeuren dat u even geduld moeten hebben. We spreken standaard dan ook geen reactietijden of responstijden af. 

Basic SLA

Heeft u een Basic SLA afgesproken, dan geven wij tijdens kantooruren voorrang aan uw verzoek. We zullen dan altijd gegarandeerd binnen 8 uur reageren en starten binnen 16 uur met het oplossen van uw probleem. Voor die garantie vragen we dan wel een jaarlijkse bijdrage.

Premium SLA

Heeft u een webshop of een belangrijke applicatie draaien waar u toch iemand beschikbaar wil hebben, dat kan! Wij zijn buiten kantooruren per e-mail of telefonisch bereikbaar (speciaal nummer). 7 dagen in de week en van 7.00 uur tot 23.00 uur 's avonds. Binnen 2 uur reageren wij en starten binnen 8 uur tijdens kantooruren. Incidenteel kan hier van worden afgeweken. Hier geldt ook een jaarlijkse bijdrage voor de beschikbaarheid.

 

Meer informatie gewenst?

Ja, ik wil graag meer informatie